Kies voor facturen per e-mail
We versturen 73 op de 100 facturen al per e-mail. Dat is snel, betrouwbaar en goedkoop. Voor 2024 schatten we in dat we nog 130.000 euro uitgeven aan papieren facturen die we versturen met de post. Dat geld investeren we liever in maatschappelijke en ecologische projecten. Kies daarom vandaag nog voor facturen per e-mail. Uw facturen ook digitaal? Laat het weten op 03 287 37 79 of info@ecopower.be. Vermeld voor vlotte administratieve opvolging uw Ecopower-ID (te vinden op uw facturen en in MijnEcopower, of op te vragen via deze link).
Op zoek naar info, MijnEcopower is the place to be
Alle Ecopower-klanten met een e-mailadres hebben een MijnEcopower-profiel, vele zijn actieve gebruikers. In die persoonlijke klantenomgeving vindt u alle informatie over uw:
- contract(en) en bijhorende facturen met een betaalstatus
- EAN-code en uw Ecopower-ID
- communicatievoorkeuren (PowerPost en nieuwsbrieven)
- maandelijkse tarieven voor uw contract
- maandelijkse afname (bij digitale meters)
- maandelijkse injectie (bij digitale meters en zonnepanelen)
Voor informatie die u niet vindt op de Ecopower-website, bij de veelgestelde vragen of bij MijnEcopower helpt onze klantendienst u graag verder. U vindt de gegevens terug op onze contactpagina.
Een vraag? Stuur een e-mail naar info@ecopower.be. Voor dringende zaken helpen we u verder aan de telefoon, elke werkdag van 9.00 tot 13.00 uur. Bedankt om bij elke communicatie uw Ecopower-ID te vermelden, zo kunnen we alles vlot administratief opzoeken en afhandelen.
Betaal per domiciliëring
Zes op de tien klanten betalen hun facturen al via domiciliëring. Op die manier betalen zij nooit te vroeg of te laat en altijd het exacte factuurbedrag. De betalingen worden automatisch verwerkt en er is geen extra manuele administratie nodig. Bedankt daarvoor.
- Betaalt u uw facturen nog per overschrijving?
Maak het uzelf en Ecopower administratief gemakkelijk en vraag een domiciliëring aan. Dat kan via www.ecopower.be/domiciliering of door uw IBAN-rekeningnummer te bezorgen aan info@ecopower.be.
- Betaalt u per domiciliëring en gaat u niet akkoord met de invordering van een factuur?
Contacteer ons en we lossen het op. U heeft na de betaling ook altijd acht weken tijd om aan uw bank een terugbetaling te vragen. U moet hiervoor geen specifieke reden of bewijs voorleggen. De terugbetaling gebeurt onmiddellijk. Geen enkele reden meer om niet via domiciliëring te betalen!
De klantendienst bellen? Hou dan zeker uw Ecopower ID en/of uw contractnummer bij de hand. U vindt die gegevens op iedere factuur en in MijnEcopower.